Hrănește-te corect. Fă mișcare. Fii sănătos!

HRANA ȘI MIȘCAREA
MERG MÂNĂ-N MÂNĂ!

CA SĂ RĂMÂI SĂNĂTOS E MUSAI SĂ MĂNÂNCI BINE ȘI SĂ FACI MIȘCARE

Nu numai că mișcarea te menține în formă, dar îți dă și forță. Și uite-așa, ușor-ușor, înlocuiești stresul cu tihna.

Hrana bună îi dă corpului tău energia și sănătatea de care are atâta nevoie.

Iar produsele lactate, la fel ca fructele și legumele, nu pot lipsi dintr-o alimentație sănătoasă.
Într-un pahar de lapte sau iaurt, vei găsi doar sănătate curată.

Dă scroll mai jos
să afli de ce!

Știai că…?

LAPTELE

LAPTELE

conține 6 INGREDIENTE DE LA NATURĂ
care sunt esențiale atunci când faci mișcare?

Iar să faci mișcare înseamnă să alegi
o minte sănătoasă într-un corp sănătos!

Așa zice-o vorbă înțeleaptă din bătrâni!

HAI SĂ VEZI CE SE-NTÂMPLĂ ÎN CORPUL TĂU
CÂND FACI MIȘCARE!

PE LOCURI, FII GATA…

Totul începe din capul tău. Serios!
Sistemul nervos comunică cu cel cerebral, ajung la o înțelegere și-apoi transmit mușchilor să se apuce de treabă.

VITAMINELE B2, B12, CALCIUL ȘI POTASIUL

îți ajută sistemul nervos să funcționeze ca la carte.
Și unde crezi că le găsești pe toate? Natural: în lapte!

Știai că…?

START!

Când mușchii se contractă, oasele se mișcă și ele. Când se relaxează, oasele fac la fel. Și uite-așa, te miști!

Fără calciu, însă, mușchii nu pot funcționa corect. Iar două dintre cele mai importante surse de calciu sunt laptele și iaurtul. Include-le în alimentația ta!

HAI CU ENERGIA!

Îți iei energie din carbohidrații, grăsimile și proteinele pe care le mănânci.

Doar că se mai întâmplă ceva: corpul tău nu poate folosi așa, pur și simplu, această energie. Are nevoie de ajutorul vitaminelor și mineralelor.

Pe care le găsești tot în lapte: vitamina B2, B12, calciul și fosforul se află pe poziții!

Știai că…?

ÎNTĂREȘTE-ȚI MUȘCHII!

În mare, mușchii tăi sunt formați din proteine. De fiecare dată când faci mișcare, mușchii tăi pierd câte puțin din ele. Pentru a se recupera, au nevoie de proteine noi.

Iar ele se află, în mod natural, în lapte și iaurt. Antrenează-te în fiecare zi mai mult, pentru a-ți întări mușchii și a deveni, pe zi ce trece, mai sănătos.

Știai că…?

AI NEVOIE DE OASE PUTERNICE!

Sănătatea oaselor tale depinde mult și de genele pe care le ai, dar sunt câteva lucruri pe care poți să le faci pentru a o îmbunătăți. Oasele tale se refac în fiecare zi, iar pentru refacerea lor trebuie să stimulezi crearea de masă nouă osoasă.

Pentru oase puternice ai nevoie de calciu, proteine și fosfor, iar pe toate le găsești în lapte. Și să nu uităm de vitamina D! Soarele produce vitamina D în piele, așa că ce trebuie să faci tu este să-ți petreci cât mai mult timp în aer liber.

Știai că…?
30

INCLUDE ÎN PROGRAMUL ZILNIC
CEL PUȚIN 30 DE MINUTE
DE MIȘCARE!

AI TERMINAT!

Și nu-i așa că te simți minunat, acum?

Mișcarea are acest efect asupra ta.
Îți dă energie și te aduce în zona ta de tihnă
pentru a face față stresului!

ȘI DUPĂ: UN MOMENT DE TIHNĂ

STRECHING

Mișcările de stretching te ajută să arzi mai repede caloriile, dar și să te refaci după efort.
Mai mult chiar, ajută la flexibilitatea mușchilor pentru a preveni febra musculară.

REPAUS

Oferă-i corpului tău un moment de tihnă pentru a se recupera. Nu uita de mâncare bună și apă din plin!
E momentul potrivit să mănânci proteine pentru a-ți menține și întări mușchii.

TE-AI DESCURCAT EXCELENT!

Hrănește-te corect.
Fă mișcare.
Fii sănătos!

INTRĂ PE PLATFORMA ÎN TIHNĂ!

Ți-am pus la păstrare recomandări pentru un stil de viață sănătos
și experiențe aducătoare de tihnă.